خدمات نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته از مهم‌ترین بخش‌های خدمات دوربین مداربسته در شرکت رایکانت است. کارشناسان نصب ما، به تمامی مراحل نصب و اجرای دوربین مدار بسته تسلط کامل دارند و همه‌ی کارهای مرتبط با دوربین را انجام می‌دهند. از کمک و مشاوره به شما در انتخاب تجهیزات دوربین مداربسته گرفته تا بررسی و امکان سنجی اجرای پروژه و همچنین پیاده سازی پروژه‌های حرفه‌ای دوربین مداربسته. اگر خدمات نصب دوربین مدار بسته را از ما بخواهید، در کم ترین زمان و با قیمتی مناسب بهترین خدمات رو به شما ارائه می‌دهیم.

انواع خدمات نصب دوربین مداربسته در رایکانت

نصب دوربین مداربسته با بهترین کیفیت و مناسبت‌ترین قیمت

 

نصب دوربین مداربسته خانگی

نصب دوربین مداربسته در منزل و پشتیبانی: با نصب حرفه‌ای سیستم‌های دوربین مداربسته از خانه خود به بهترین شکل محافظت کنید.

دوربین مداربسته شرکتی

طراحی و نصب دوربین مدار بسته به همراه پشتیبانی حرفه‌ای: ما با نصب دوربین مداربسته برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ با توجه به بودجه شما، امنیت کسب و کار شما را تضمین می‌کنیم.

نصب انواع دوربین مداربسته با بهترین برندها

اگر خودتان دوربین مداربسته را خریداری کردید و فقط به متخصص نصب احتیاج دارید، نگران نباشید ما تمامی برندهای دوربین را برای شما نصب و راه اندازی می‌کنیم.

ارتقاء سیستم‌های قدیمی دوربین مداربسته

ما می‌توانیم تجهیزات دوربین مداربسته قدیمی آنالوگ را به بهترین شکل و کم‌ترین هزینه به دوربین‌های مداربسته IP و یا HD ارتقا دهیم.

تماس با مشاورین رایکانت

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نصب دوربین مداربسته و تعرفه خدمات آن با ما تماس بگیرید.

مراحل اجرای پروژه‌های دوربین مداربسته در شرکت رایکانت

اگر به دنبال بهترین خدمات نصب دوربین مداربسته هستید مراحل زیر را دنبال کنید:

 

1. تماس با رایکانت

تماس با شرکت رایکانت و دریافت مشاوره اولیه در خصوص نصب دوربین مداربسته

2. بازدید از محل پروژه

بازدید از محل پروژه و جلسه حضوری با مشتری جهت جمع آوری اطلاعات دقیق‌تر

3. طراحی نقشه

طراحی نقشه دوربین مداربسته بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از محل پروژه

4. تأمین تجهیزات

خرید و تأمین تجهیزات دوربین مداربسته با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

5. اجرا و نصب

شروع اجرای پروژه، نصب تجهیزات و کابل کشی دوربین مداربسته

6. تحویل پروژه

در پایان تحویل پروژه به مشتری به همراه خدمات پس از فروش و آموزش استفاده از آن

حفظ امنیت با نصب دوربین مدار بسته

اگر برای امنیت خانه و خانواده خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستید. اگر امنیت کسب و کار و تجارت شما برایتان بسیار مهم است، نصب دوربین مدار بسته می‌تواند اولین گام برای حفظ امنیت باشد. بر خلاف سایر روش‌های امنیتی دیگر که می‌توانید استفاده کنید، نصب دوربین مدار بسته می‌تواند علاوه بر اینکه یک عامل باز دارنده برای ورود سارقین و متجاوزان به املاک شما باشد، می‌تواند به عنوان یک مدرک مستند و باارزش در مراکز رسمی قضایی به کمک شما بیاید و حقوق مادی و معنوی شما را حفظ کند.

Raykanet-1x1-icon
با کمک تنظیمات انتقال تصویر دوربین مداربسته می‌توانید همیشه و به صورت 24 ساعته تمامی دوربین‌های خود را مشاهده کنید. شما می‌توانید به صورت زنده تصاویر دوربین‌ها را ببینید و یا تصاویر ضبط شده روزهای گذشته را بازبینی کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و یا کامپیوتر منزل خود انجام دهید.

خدمات نصب دوربین مداربسته ما از تأمین تجهیزات دوربین مداربسته متناسب با نیاز و بودجه شما تا نصب و آموزش کامل نحوه استفاده از آن را شامل می‌شود. با سپردن نصب دوربین مداربسته خود به ما مطمئن باشید که امنیت کسب و کار و یا املاک خود را به دستان متخصصان قابل اعتمادی سپرده‌اید.

امنیت با نصب دوربین مداربسته

ویژگی‌های خدمات نصب دوربین مداربسته رایکانت

 

مشاورین خبره دوربین مدار بسته

ارائه ایده‌آل ترین راه حل با توجه به نیاز و بودجه شما توسط متخصصین دوربین مدار بسته

توجه به جزئیات پروژه

در روند کاری ما که از طراحی سیستم نظارتی تا نصب، تمامی جزئیات و ریزه‌کاری‌ها در نظر گرفته می‌شود

متخصصین با تجربه

متخصصین با تجربه رایکانت، ما را قادر به ارائه خدمات با بالاترین استانداردها و کیفیت می‌سازد

مشتری مداری

اولویت ما در رایکانت حل مشکلات و نیازهای مشتری است

مزایای نصب دوربین مداربسته

مزایای استفاده از خدمات حرفه ای نصب دوربین مداربسته

اینکه چه میزان برای سیستم‌های دوربین مداربسته خود هزینه می‌کنید، اینکه یک سیستم قدیمی را خریداری کردید یا اینکه جدیدترین تکنولوژی دوربین‌های مداربسته رو برای کسب و کار خود انتخاب کردید در هر صورت پیاده سازی استاندارد و نصب اصولی دوربین مداربسته است که تضمین می‌کند دوربین های شما به درستی کار می‌کنند یا خیر؟

کارشناسان نصب دوربین مداربسته ما ضمانت می کنند:

  • کارشناسان ما ضمانت می‌دهند سیستمی که برای مشتریان نصب می‌کنند مطابق با نیاز آن‌ها باشد. از دوربین‌های مداربسته گرفته تا تجهیزات ضبط و نظارت و نرم افزار نظارت دوربین‌ها. کارشناسان نصب ما تجهیزاتی که مناسب نیاز شما نباشد را نصب نمی‌کنند.
  • میزان در دیدرس بودن دوربین‌ها و موقعیت نصب آن‌ها به همان اندازه که شما بخواهید نصب خواهند شد. بعضی از مشتریان تمایل دارند که دوربین ها کمتر در دید عموم قرار داشته باشند در حالی که بیشتر مشتریان تمایل دارند دوربین ها کاملاً در دید عموم باشند تا یک عامل پیشگیرانه و بازدارنده برای سارقین و متجاوزان باشد.
    دوربین‌ها در محل‌های مناسب و به صورت ایمن نصب می‌شوند و مسیرها و زوایای مهم را به درستی نشان خواهند داد. مطمئناً می‌بایست دوربین‌ها در جایی نصب شوند که شما نیاز دارید تا تحت پوشش قرار بگیرند و هیچ نقطه کوری وجود نداشته باشد. کارشناسان نصب دوربین مداربسته ما تضمین می‌کنند که دوربین‌ها در نقاط مهم و به درستی نصب شوند.
  • ما به میزان بودجه شما، برای راه اندازی سیستم دوربین مداربسته توجه می‌کنیم. کارشناسان نصب ما بر اساس بودجه شما بهترین و بهینه‌ترین تجهیزات دوربین مداربسته را برای شما تهیه و نصب می‌کنند.
  • سیستم مانیتورینگ دوربین‌ها و همچنین سیستم ذخیره سازی به درستی راه اندازی و تنظیم می‌شوند و شما آموزش لازم برای استفاده درست با حداکثر ظرفیت را خواهید دید. بهترین سیستم دوربین مداربسته را هم خریداری کنید اگر نتوانید از آن استفاده کنید ارزشی ندارد. کارشناسان ما تضمین می‌کنند علاوه بر اینکه برای پشتیبانی در کنار شما خواهند بود آموزش‌های لازم را برای استفاده از سیستم دوربین مداربسته به شما خواهند داد.

سخن پایانی

شاید به این دلیل که در گذشته نصب تجهیزات دوربین مداربسته اغلب توسط افراد غیرحرفه‌ای انجام می‌شد و معمولاً هم دانش آکادمیک و تخصصی در این زمینه نداشتند، این ذهنیت برای عموم ایجاد کرده باشد که انجام این کار ساده و آسان است.

درحالی که این ذهنیت کاملاً اشتباه است. با توجه به پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی در تمامی حوزه های IT، امکانات و آپشن های این تجهیزات به مراتب بیشتر شده و راه اندازی و نصب و به کارگیری درست آن در یک مجموعه علاوه بر مهارت، به سواد، دانش و تخصص روز احتیاج داد.

بنابراین توصیه ما این است که نصب تجهیزات دوربین مداربسته خود را به کارشناسان و متخصصین حرفه ای این کار بسپرید و خودتان ریسک نصب دوربین مداربسته را نپذیرید. این یک کار حرفه ای و تخصصی است.

با مشاورین نصب دوربین مداربسته ما تماس بگیرید و بهترین مشاوره را از ما بخواهید. کارشناسان نصب دوربین مداربسته رایکانت بهترین سیستم را مطابق با نیاز شما پیشنهاد می‌دهند. سیستمی که برای شما راحتی خیال ، ایمنی و آرامش به همراه خواهد داشت و از کسب و کار و داریی های شما محافظت خواهد کرد.