خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته

از آنجایی که وجود دوربین های مدار بسته در حفظ امنیت تمامی اماکن از جمله اماکن تجاری، اداری، صنعتی، مسکونی و … لازم و ضروری است. بنابراین خدمات مرتبط با آن یعنی خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته نیز در شرکت رایکانت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ضرورت نصب دوربین مداربسته برای تمامی اماکن نشان می‌دهد که بازار بزرگی در این حوزه از خدمات از منظر تجاری برای ما وجود دارد. پس ارائه خدمات با کیفیت در بخش پشتیبانی دوربین مداربسته و حضور قدرتمند و پررنگ در این حوزه می‌تواند برای ما در کنار منافع مالی، اعتبارآفرین و افتخارآمیز باشد.

Raykanet-1x1-icon
لازم به ذکر است تمامی خدمات مرتبط با پشتیبانی دوربین مداربسته توسط شرکت رایکانت، فقط در استان تهران و البرز ارائه می‌گردد.

حتی بهترین و گران‌ترین تجهیزات نیز بدون مراقبت و نگهداری به مرور زمان فرسوده شده و کارایی خود را از دست خواهند داد. خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته از کارهای بسیار کوچک مانند تمیز کردن لنز و تنظیم زاویه دوربین‌ها، برای اطمینان از کیفیت تصویر خروجی شروع می‌شود، تا کارهای پیچیده و تخصصی در بخش پشتیبانی نرم افزاری و امنیتی.

تکنسین‌های رایکانت برای اطمینان از کیفیت نهایی سیستم‌ها، بررسی‌هایی را به صورت ماهانه و یا سالیانه انجام می‌دهند. مهندسین ما با بررسی تجهیزات از استاندارد بودن و کارآمدی آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند، انجام درست این امور موجب می‌شود تا احتمال به وجود آمدن مشکلات جدی در سیستم نظارتی شما در آینده تا حد زیادی کاهش یابد.

خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته

برخی از خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته رایکانت

  • بررسی کلیه اجزای سیستم و اتصالات برای پیدا کردن علائم آسیب‌دیدگی
  • بررسی عملکرد صحیح تجهیزات کنترلی مانند DVR، NVR، هارد دیسک و مانیتور ها
  • بررسی برق اصلی و منبع تغذیه دستگاه
  • بررسی تنظیمات ساعت و تاریخ تجهیزات
  • بررسی ظاهری کابل کشی دوربین مدار بسته و تشخیص آسیب‌دیدگی‌ها
  • تمیز کردن لنز دوربین ها و سطوح تجهیزات در صورت نیاز
  • بررسی براکت ها و کاور و تعمیر آن در صورت وجود خرابی
  • بررسی و اطمینان از محکم بودن پیچ و مهره‌های بست‌ها
  • بررسی دوربین‌ها و تنظیمات هشدار
  • بررسی وضعیت امنیتی دوربین‌ها
  • بررسی وضعیت مانیتورینگ و سطح دسترسی کاربران
اهمیت خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته

اهمیت پشتیبانی دوربین های مدار بسته

برای حفظ اثربخشی سیستم دوربین مدار بسته خود باید یک برنامه منسجم و منظم برای پشتیبانی و جلوگیری از خرابی داشته باشید. بدون پشتیبانی و یک برنامه نگهداری منظم، سیستم شما به مرور فرسوده و با خرابی‌های متعدد روبه‌رو می‌شود. یک برنامه پشتیبانی و نگهداری منظم از بروز خرابی های بزرگ و در نتیجه از کار افتادن سیستم و تحمیل هزینه‌های بالاتر جلوگیری می‌کند.

سرویس دوربین مدار بسته خانگی

برای اطمینان از عملکرد صحیح، سیستم دوربین مدار بسته خانگی نیز به پشتیبانی و سرویس دوره‌ای نیاز دارند (حداقل سالانه). حتی اگر سیستم دوربین خانگی در ظاهر درست عمل کنند، اقدامات انجام شده در سرویس‌های دوره‌ای مشکلات احتمالی آینده را تشخیص و برطرف خواهد کرد.

سرویس پشتیبانی دوربین مدار بسته خانگی شامل ارزیابی بصری کلیه تجهیزات، اتصالات و کابل‌ها، تمیز کردن لنز و محفظه دوربین‌ها و ارزیابی کیفیت ضبط و پخش تصویر و در صورت وجود، تست سیگنال کنترل از راه دور تصاویر می‌باشد.

تماس با مشاورین رایکانت

برای دریافت مشاوره در زمینه فروش، نصب و پشتیبانی دوربین های مداربسته با ما تماس بگیرید.