خدمات دوربین مداربسته

خدمات دوربین مداربسته

بخش دوم فعالیت‌های شرکت رایکانت در حوزه زیرساخت، به خدمات دوربین مداربسته مرتبط می‌شود. ارائه راهکارهای جامع شامل: مشاوره و نصب دوربین مدار بسته، طراحی نقشه دوربین‌ها، فروش تجهیزات، تعمیر و نگهداری دوربین مدار بسته برای شرکت‌ها، مؤسسات، سازمان‌ها، کارخانجات، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و غیره.

امروزه استفاده از خدمات دوربین مداربسته یا به طور‌کلی خدمات سیستم‌های نظارت تصویری در تمام مراکز تبدیل به یکی از نیازهای اولیه و اساسی کسب و کارهای مختلف شده است‌‌‌‌‌‌. چرا که این تجهیزات می‌توانند به صورت نسبی امنیت اولیه برای کسب‌‌و‌‌کاری که هزینه‌های سنگین مادی و معنوی برای صاحبان آن داشته است ایجاد کنند. این تجهیزات به راحتی می‌توانند از هزینه‌هایی که در اثر حوادث مختلف ایجاد می‌شوند و گاهاً جبران ناپذیر خواهند بود جلوگیری کنند.

Raykanet-1x1-icon
شرکت رایکانت در تهران ارائه دهنده بهترین خدمات دوربین مداربسته با برندهای معتبر روز دنیاست. ارائه ضمانت کیفیت خدمات و پشتیبانی سریع و به موقع، ویژگی شاخص خدمات ماست.

در کنار بحث امنیت، دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های مانیتورینگ تصویری، موجب بهبود کیفیت خدمات نیز می‌شوند. این سیستم‌ها با نظارت و کنترل دقیق بر نحوه عملکرد پرسنل و بالا بردن بازدهی و راندمان کاری آن‌ها، سطح خدمات کسب و کارها به مشتریان‌شان را بالا خواهند برد. 

صاحبان کسب و کارها، خصوصاً کسب و کارهای بزرگ امکان نظارت مستقیم، مستمر و حضوری بر وضعیت داخلی مجموعه تحت کنترل خود را نداشته و همین امر موجب وقوع حوادث نامطلوب و نارضایتی‌هایی هم در داخل مجموعه و هم برای مشتریان آن‌ها می‌شود. در حالی که با وجود این نوع سیستم‌ها و تجهیزات به راحتی می توان از وقوع چنین مسائلی پیشگیری کرده و سطح کیفیت در تمامی بخش‌ها را افزایش داد.

مشاوره پروژه دوربین مدار بسته

برای دریافت مشاوره در زمینه دوربین مداربسته، خدمات، و قیمت اجناس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش دوربین مداربسته و لوازم جانبی در تهران و شهرستان‌ها

  • فروش، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته آنالوگ
  • فروش، نصب و راه اندازی مداربسته AHD
  • فروش، نصب و راه اندازی مداربسته IP
  • فروش، نصب و راه اندازی مداربسته هیبرید
  • واردات و فروش انواع کابل و آداپتور دوربین مداربسته
  • واردات و فروش انواع فیش AV و BNC دوربین مداربسته
انواع خدمات دوربین مداربسته رایکانت

انواع خدمات دوربین مدار بسته

خدمات دوربین مداربسته شرکت رایکانت در تهران و حومه:

یکی از بخش‌های مهم زیرمجموعه شرکت رایکانت در حوزه دوربین مداربسته، بخش خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته و یا سیستم‌های حفاظت تصویری می‌باشد. در این بخش کلیه خدمات پشتیبانی و نگهداری دوربین مداربسته در بالاترین سطح کمی و کیفی به مشتریان ارائه می‌گردد. ما همواره تلاش می‌کنیم که مشتریان خود را تا آن جا که در توانمان هست راضی نگه داریم و به همین دلیل سعی کرده‌ایم که خدمات کامل و جامعی را در این زمینه به مشتریان ارائه کنیم تا در نهایت بتوانیم نیازها و کمبودهای مشتریان خود را مرتفع نماییم.
خدمات دوربین مداربسته رایکانت

خدمات دوربین مداربسته در شرکت رایکانت به شرح ذیل می‌باشد:

مشاوره و ارائه راهکار در تمامی زمینه‌های مرتبط با دوربین های مداربسته اعم از:

  • ارائه مشاوره در زمینه انتخاب نوع و مدل دوربین‌های مداربسته بر اساس نیاز مشتریان
  • برآورد هزینه‌های خرید و نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز و بودجه مشتریان
  • برآورد هزینه‌های نگهداری تجهیزات مرتبط با دوربین های مداربسته
  • طراحی و اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک دوربین مداربسته، سیستم‌های حفاظت تصویری با کیفیت مطلوب و ضمانت
  • اجرای پروژه‌های دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های AHD ، بولت، دام و اسپید دام با برندهای معتبر بازار
  • پیاده‌سازی انواع دوربین‌های مداربسته وایرلس و کابلی بر اساس نیاز مشتری
  • سیستم انتقال صوت و تصویر بر روی شبکه و تلفن همراه
  • عیب‌یابی و تعمیر دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی آن
  • قرارداد پشتیبانی و نگهداری دوربین های مداربسته تحت شبکه، سیستم‌های حفاظت تصویری و نگهداری دستگاه‌های نرم افزاری و سخت افزاری مربوطه به صورت سالیانه
  • ارائه سرویس‌های انتقال تصویر، ضبط تصاویر، آرشیو تصاویر، بک‌آپ‌گیری از اطلاعات مربوطه
  • فروش انواع دوربین مداربسته تحت آنالوگ، تحت شبکه، دید در شب

نصب و راه‌اندازی اصولی سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه:

ابتدا جهت اجرای اصولی سیستم تصویری و تماس با شرکت خدمات شبکه رایکانت، مشاوره با کارشناسان متخصص به صورت تلفنی انجام می‌پذیرد. که پس از دادن نشانی کامل محل موردنظر، کارشناس از محل پروژه بازدید کارشناسی به عمل می‌آورد و نظر کارشناسانه خود را مطرح می‌کند. سپس لیست اقلام و تجهیزات مورد نیاز پروژه جهت اجرا را برآورد قیمت و در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهد داد. در آخر مشتری در صورت قبول مشتری کار نصب و راه‌اندازی سیستم‌های تصویری آغاز می‌گردد. لازم به ذکر است رایکانت هیچ هزینه‌ای بابت مشاوره، بازدید و طراحی سیستم نمی‌گیرد.

قیمت انواع دوربین مداربسته تحت شبکه، آنالوگ و دید در شب:

برای خرید و استعلام قیمت، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارتی با شماره 91013090-021 تماس بگیرید. کارشناسان متخصص نصب دوربین مداربسته رایکانت آماده پاسخگویی به تمام سوالات، مشاوره و اعلام قیمت دوربین مداربسته به شما هستند.

با تماس یا ارسال ایمیل می‌توانید از قیمت انواع دوربین مداربسته از قبیل: دوربین‌های مداربسته ارزان قیمت آنالوگ، دوربین‌های مداربسته شبکه و HDCVI دالاهو، دوربین مدار بسته حافظه‌دار، دوربین مداربسته خانگی و صنعتی، دوربین مدار بسته دید در شب، دوربین مدار بسته حافظه دار، دوربین مدار بسته وایرلس و غیره آگاهی پیدا نمایید.

لیستی از بهترین مارک دوربین مداربسته

انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته شاید برای افرادی که متخصص نیستند کمی دشوار باشد. مشاوران متخصص دوربین مداربسته شرکت خدمات شبکه رایکانت بصورت کاملا رایگان به شما در مورد برندهای برتر دوربین‌های نظارتی، نوع کار و بررسی مشخصات هر یک از دوربین‌ها مشاوره لازم را خواهند داد. متخصصان ما لیست کوتاهی از برندهای معتبر را جمع آوری کردند که به معرفی برای شما پرداخته می‌شوند:

  • دوربین مدار بسته سونی
  • دوربین مدار بسته سامسونگ
  • دوربین مدار بسته هایک ویژن
  • دوربین مدار بسته بوش
  • دوربین مدار بسته داهوا (DAHUA)
  • دوربین مداربسته پاناسونیک
  • دوربین مدار بسته هانیول

پشتیبانی و نگهداری دوربین مداربسته

تخصص، سرعت و دقت بالا در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته از اهداف اصلی رایکانت در واحد پشتیبانی دوربین مدار بسته می‌باشد. کارشناسان متخصص دوربین مداربسته رایکانت همراه پاسخگوی مشکلات و نیازهای مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشند. کارشناسان ما در تمام بخش‌ها همواره در تلاشند تا مشتریان خود با دادن خدمات کامل و جامع راضی نگه دارند. توجه ما به امنیت، کیفیت و همچنین قیمت مناسب در بخش راه اندازی و پشتیبانی دوربین مدار بسته می‌باشد.

خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته رایکانت:

  • بازدید دوره‌ای کارشناسان جهت بررسی مشکلات و ارائه راهکار
  • تنظیم و بروز رسانی لایسنس
  • تعویض تجهیزات دارای گارانتی
  • عیب یابی و تعمیر دوربین‌های مداربسته و تجهیزات
  • بکاپ گیری از اطلاعات مربوطه
Raykanet-1x1-icon
در صورت تمایل، شرکت رایکانت تمایل دارد پشتیبانی و نگهداری کلیه سیستم‌های نظارت تصویری و امنیتی را طی عهد قرارداد پشتیبانی دوربین مداربسته به عهده گیرد.

امروزه به دلیل وجود تعداد زیاد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته در تهران، بازار رقابتی در این حوزه شکل گرفته است. شما می‌توانید با توجه به برند، کیفیت خدمات تجهیزات امنیتی و مقایسه قیمت‌ها بهترین شرکت را برای خرید، نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در این حوزه افراد غیرمتخصص و یا افرادی که صرفاً کار را تجربی یاد گرفته اند و هیچ گونه آگاهی و دانش تخصصی و آکادمیک در این حوزه ندارند، با قیمت های پایین فعالیت میکنند. که موجب کم شدن سطح کیفی خدمات شده اند. توجه داشته باشید که قیمت پایین خدمات این افراد با فروش اجناس بی کیفیت و بی نام و نشان که حاشیه سود بالایی دارند جبران میشود. پس هر ارزانی بی علت نیست.

ارائه خدمات دوربین مداربسته به صورت حرفه‌ای و تخصصی هزینه‌های خاص خود را دارد، که اگر درست پیاده سازی و اجرا شود می‌تواند از خسارت‌های سنگین در آینده جلوگیری کند.

شرکت رایکانت آماده ارائه خدمات دوربین مداربسته با کیفیتی بالا در محدوده تهران و اطراف آن به تمامی مشتریان می‌باشد. ما خدمات خود را با ضمانت ارائه می‌دهیم و از کالاهای بی‌کیفیت استفاده نمی‌کنیم. همچنین شما می‌توانید جهت خرید دوربین مداربسته تحت شبکه، آنالوگ و دید در شب با ما تماس بگیرید و کارشناسان واحد فروش شما را راهنمایی خواهند کرد.

تماس با مشاورین رایکانت

برای اطلاع از موجودی انواع مدل‌ها، اطلاع از آخرین قیمت‌ها و تخفیفات با ما (مرکز فروش، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در تهران) در ارتباط باشید.