همکاری با شرکت خدمات شبکه رایکانت

همکاری با ما

شرکت رایکانت با بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه خدمات اجرای شبکه، فروش تجهیزات شبکه و پشتیبانی سیستم های شبکه شرکت ها، یکی از پیشروان این عرصه در کشور است. ما با استفاده از دانش فنی، تجربه عملی و تکنولوژی روز، خدمات با کیفیت و امن را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

اهداف ما

ما در رایکانت به دنبال افراد با استعداد، خلاق و متعهد هستیم که علاقه مند به یادگیری، رشد و همکاری در یک محیط پویا و حرفه ای باشند. ما به همکاران خود فرصت های آموزش، پاداش، ترقی و پشتیبانی را فراهم می کنیم و از تلاش و مسئولیت پذیری آن ها قدردانی می کنیم.

فرصت های همکاری

شرکت رایکانت به چند شکل آماده همکاری با متخصصین و فعالان حوزه شبکه است:

دورکاری و یا حضوری

اگر شما دارای مدرک، گواهینامه و تجربه کافی در زمینه شبکه هستید و مایل به انجام پروژه های شبکه در سطح کشور به صورت دورکاری و یا حضوری هستید، ما منتظر رزومه شما هستیم. شما می توانید با حقوق ثابت، پورسانت، بودجه سفر و بسط تخصص خود با ما همکار شوید.

همکاری با رایکانت به صورت دورکاری
همکاری با رایکانت به صورت پروژه‌ای

پروژه‌ای

اگر شما دارای تخصص و تجربه در زمینه شبکه هستید و قادر به انجام پروژه های شبکه به صورت پروژه ای و موردی در تهران و شهرستان ها هستید، ما منتظر رزومه شما هستیم. شما می توانید با قرارداد پروژه ای، پورسانت، بودجه سفر و بسط تخصص خود با ما همکار شوید.

تامین تجهیزات

اگر شما در زمینه تامین و فروش تجهیزات شبکه فعالیت دارید، می‌توانید با ارسال کاتالوگ و یا لیست هزینه تجهیزات شبکه با ما همکاری داشته باشید.

همکاری با رایکانت در تامین تجهیزات شبکه

تجارب همکاران

نحوه اقدام

در صورتی که علاقمند به همکاری با شرکت رایکانت هستید، لطفا رزومه خود را با استفاده از فرم زیر و یا به آدرس ایمیل info@raykanet.com ارسال کنید و در موضوع ایمیل نوع همکاری مورد نظر خود را ذکر کنید. ما پس از بررسی رزومه شما، با شما تماس خواهیم گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۹۱۰۱۳۰۹۰ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

فرم همکاری با ما

لطفاً جهت ارسال رزومه، لیست خدمات و تجهیزات خود از این فرم استفاده کنید.