خدمات مشاوره دوربین مداربسته

مشاوره دوربین مدار بسته

در هیچ موضوع تخصصی بدون کمک گرفتن از مشاوره و متخصص مربوطه نمی‌توان پروژه‌ای را آغاز کرد و یا به درستی به پایان رساند. بخشی از فعالیت شرکت رایکانت در حوزه سیستم‌های نظارت تصویری به خدمات مشاوره دوربین مداربسته اختصاص دارد. کارشناسان ما به مشتریان برای انجام پروژه‌های دوربین مداربسته خود، مشاوره و راهکار ارائه می‌دهند. از مشاوره در مورد خرید تجهیزات گرفته تا برآورد هزینه دوربین مداربسته و یا مشاوره در برطرف کردن نیازهای خاص شرکت با پیاده سازی سیستم‌های هوشمند نظارت تصویری و سایر خدمات، کارشناسان ما همیشه در کنار شما هستند.

بخشی از خدمات مشاوره دوربین مداربسته در شرکت رایکانت

خدمات مشاوره دوربین مداربسته به صورت تلفنی و یا حضوری انجام خواهد شد. خدمات تلفنی رایگان بوده و هزینه‌ای برای مشتریان ندارد. اما خدمات مشاوره حضوری شامل هزینه می‌باشد. این خدمات می‌تواند به صورت موردی و یا قراردادی و بلند مدت ارائه شود. بخش از این خدمات در زیر آمده است:

انتخاب تجهیزات

مشاوره در خصوص انتخاب تجهیزات سخت افزاری دوربین مداربسته و سایر تجهیزات هوشمند نظارت تصویری

ارائه راهکارهای جدید

مشاوره و ارائه راهکارهای مدرن و هوشمند در زمینه دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری بر اساس نیازهای خاص برای هر مشتری.

نقشه دوربین مداربسته

مشاوره در خصوص نحوه پیاده سازی پروژه، محل قرارگیری دوربین‌ها و نقشه دوربین مداربسته

برآورد هزینه

برآورد هزینه تمام شده پروژه، با بررسی محل پروژه به همراه بررسی نیازهای مشتری و با در نظر گرفتن بودجه مشتری.

پشتیبانی و نگهداری

مشاوره در خصوص نگهداری و پشتیبانی دوربین‌های مداربسته، روش‌های نگهداری و هزینه‌های انجام آن.

نظارت بر پروژه

ارائه مشاوره به کارفرما، در جایگاه شرکت ثالث به عنوان ناظر، در خصوص صحت و سلامت عملیات اجرای دوربین مداربسته توسط پیمانکار.

پیچید‌گی‌های خاص این حوزه از خدمات، وجود تجهیزات جدید و متنوع دوربین مداربسته، سناریوهای خاصی که برای هر مشتری منحصر به فرد است، در کنار محدود بودن بودجه شرکت‌ها، همگی شرایطی را ایجاد می‌کند که بدون کمک گرفتن از خدمات مشاوره دوربین مداربسته و گرفتن راهکار از شرکت‌های متخصص، انجام این نوع پروژه‌ها تقریباً غیرممکن خواهد بود.

در بسیاری از موارد اجرای پروژه نصب دوربین مداربسته بدون کمک گرفتن از مشاور، می‌تواند هزینه‌های بسیار بیشتری را در آینده به شرکت‌ها تحمیل کند. پس لازم است که برای اجرای یک پروژه استاندارد دوربین مداربسته از متخصصین با تجربه این حوزه برای گرفتن مشاوره و راهکار استفاده کرد.

شرکت رایکانت با سابقه طولانی در اجرای پروژه های دوربین مداربسته، می‌تواند به عنوان یک همراه و مشاور، تمامی مشکلات شما را در این زمینه برطرف کند. ما افرادی را استخدام می‌کنیم که همگی دارای مدرک کارشناسی در یکی از بخش‌های حوزه IT هستند.

کارشناسان ما تجربه کاری خود را بر پایه علم و دانش بدست آورده‌اند. ما در پروژهایمان صرفاً از نصاب‌های تجربی استفاده نمی‌کنیم. پیاده سازی اصولی و حرفه ای یک پروژه زیرساخت دوربین مداربسته به دانش و تخصص در کنار تجربه احتیاج دارد. ما برای کیفیت کارمان ارزش قائل هستیم و کارشناسان ما همگی دانش و تجربه را در کنار هم در اختیار دارند.

Raykanet-1x1-icon
ما همواره تلاش می‌کنیم تا با بهترین‌ها را به مشتریانمان ارائه دهیم.